تزریق بوتاکس چشم گربه ای زیر نظر پزشک،هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق بوتاکس چشم گربه ای زیر نظر پزشک،هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

چشمان گربه ای یکی از زیبا ترین چشم ها می باشند. این گونه از چشم ها طرفدارن بسیار زیادی دارند و همین امر موجب شده است که افراد برای داشتن چشمانی با این حالت اقدام بهتزریق بوتاکس چشم گربه ای بکنند. چون این نوع از بوتاکس باعث می شود چشمان شما بعد از تزریق کشیده تر دیده شوند و حالت آنها تغییر کند. این نوع از بوتاکس چون ارتباط مستقیمی با چشم افراد دارد باید حتما توسط پزشکان متخصص و ماهر انجام شود تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید.

هزینه بوتاکس چشم گربه ای

هزینه بوتاکس چشم گربه ای به هیچ وجه برای همه افراد یکسان نیست. زیرا هزینه این کار بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

  • تخصص پزشک: هرچقدر پزشک انتخابی شما دارای تخصص و مهارت بیشتری باشد. شما باید هزینه بیشتری بابت این کار به او پرداخت کنید. به همین خاطر پزشکی که برای انجام این کار انتخاب میکنید تاثیر زیادی بر قیمت نهایی آن دارد.
  • مقدار بوتاکس تزریقی: گاهی ساختار صورت افراد به گونه ای است که برای این که بتوانند چشمانی گربه ای داشته باشند نیاز به مقدار زیادی بوتاکس دارند. به همین خاطر مقدار بوتاکسی که به صورت افراد برای انجام این کار تزریق میشود یکسان نیست. هرچقدر تعداد واحد های تزریقی بوتاکس به صورت شما بیشتر باشد شما باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.
  • کلینیک انتخابی شما: کلینیک هایی که در محله های بالا شهر واقع شده اند. هزینه اجاره آنان به صورت چشمگیری زیاد می باشد. به همین خاطر صاحبان آنها برای تامین اجاره مجبور هستند از بیمارانی که به این کلینیک ها برای تزریق بوتاکس مراجعه می کند هزینه بالاتری دریافت کنند . بنابراین منطقه ای که کلینیک انتخابی شما در آن واقع شده است همیشه تاثیر زیادی بر قیمت نهایی این کار دارد.برای تزریق بوتاکس چشم گربه ای می توانید به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید.

بوتاکس چشم گربه ای در تهران

بوتاکس چشم گربه ای در تهران

تهران چون پایتخت می باشد و تعداد جمعیت ساکن در آن بسیار زیاد است. همیشه افرادی که در آن دوست دارند زیبایی خود را افزایش دهند بسیار زیاد می باشند. به همین خاطر بوتاکس چشم گربه ای در تهران طرفدار بسیار زیادی دارد. این نوع از تزریق امروزه تقریبا در تمام کلینیک های زیبایی تهران انجام می شود. همچنین بهتر است بدانید چون همیشه پزشکان ماهر در تهران مشغول به کار هستند درصد خطا تزریقی که در تهران صورت می گیرد خیلی کمتر از سایر نقاط کشور می باشد. بنابراین اگر دوست دارید چنین تزریقی انجام دهید ولی میترسید میتوانید برای راحتی خیال خود به تهران مراجعه کنید.

نقاط تزریق بوتاکس چشم گربه ای

بسیاری از افراد دوست دارند با نقاط تزریق بوتاکس چشم گربه ای آشنایی پیدا کنند. اگر شما نیز دوست دارید با این نقاط آشنایی پیدا کنید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

  • گوشه چشم ها: همانگونه که از اسم این کار مشخص است معمولا این نوع از تزریق به گوشه چشم ها صورت می گیرد. چون هنگامی که بوتاکس به گوشه چشم تزریق می شود این قسمت به سمت بالا کشیده می شود و باعث میشود چشم ها کشیده دیده شوند.
  • زیر ابروها: بعضی از پزشکان برای اینکه افراد بتوانند چشم هایی گربه ای داشته باشند بوتاکس را به زیر ابرو آنان تزریق میکنند. این کار باعث میشود به راحتی شکل چشم ها کشیده نمایش داده شوند.
  • قسمت بیرونی پلک: همانگونه که میدانید میزان کشیدگی و افتادگی پلک ها ارتباط بسیار زیادی با شکل چشم ها دارد. چون اگر پلک حالت افتاده داشته باشد چشم افراد خمار دیده میشود و اگر حالت روبه بالا داشته باشند چشم ها حالت گربه ای پیدا میکنند. به همین خاطر تزریق بوتاکس به قسمت بیرونی پلک باعث میشود افراد بتوانند چشم هایی گربه ای داشته باشند.

عوارض بوتاکس چشم گربه ای

همه افراد هنگامی که میخواهند به واسطه تزریق بوتاکس چشم های خود را به شکل گربه ای در آورند استرس دارند. چون تصور می کنند این کار عوارض زیادی دارد. اگر شما نیز چنین فکری دارید و دوست دارید از عوارض آن آگاهی داشته باشید میتوانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

  • تورم: یکی از عوارض بارز بوتاکس چشم گربه ای تورم می باشد. افرادی که چنین کاری را انجام میدهند. حداقل تا چند روز مجبور به تحمل تورم زیادی در اطراف چشم های خود خواهند بود.
  • کبودی: کبودی نیز مانند تورم یکی از عوارض رایج تزریق بوتاکس چشم گربه ای می باشد و افراد هنگامی که با آن مواجه میشوند نیاز نیست نگران شوند. چون این کبودی ماندگار نیست و چند روز بعد از تزریق خود به خود از بین می رود. اما اگر به صورت خودکار از بین نرفت و بیشتر از چند روز ماندگاری آن طول کشید بهتر است این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.
  • سوزش: بعضی از افراد بعد از این که بوتاکس چشم گربه ای تزریق میکنند ممکن است با احساس سوزش در ناحیه تزریق مواجه شوند. البته بهتر است بدانید این سوزش به گونه ای نیست که باعث آزار افراد بشود و آنها را از انجام کار های روزانه باز دارد.
  • حالت تهوع: هنگامی که افراد بوتاکس چشم گربه ای انجام میدهند ممکن است تا چند وقت بعد از بوتاکس حالت تهوع داشته باشند. بهتر است بدانید این احساس یکی از واکنش های بدن نسبت به تزریق سم می باشد و اگر بسیار شدید شد باید خیلی سریع این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

بوتاکس چشم گربه ای چند روز بعد اثر میکنه

افراد هنگامی که اقدام به تزریق بوتاکس چشم گربه ای میکنند دوست دارن بلافاصله بعد از تزریق نتایج آن نمایش داده شوند. اما بهتر است بدانید نمایان شدن این نتایج بین ۷تا۱۰روز طول می کشند و افراد نباید عجله کنند.

عوارض تزریق فیلر در زیر چشم

تزریق فیلر به زیر چشم عوارض زیادی به همراه ندارد اما کاملا بدون عوارض نیز نمی باشد. برای آشنایی شما با این عوارض ما بعضی از آنها را به شما معرفی کرده ایم.

  • قرمز شدن زیر چشم: هنگامی که فیلر به زیر چشم افراد تزریق میشود آنها شاهد قرمزی زیر چشم خود تا چند روز خواهند بود.
  • پف کردن پلک: پف کردن پلک و التهاب نیز یکی دیگر از مهمترین عوارض این کار می باشند. بنابراین بابت این علائم به صورت خفیف نگران نباشید.
  • کبودی: به طور کلی کبودی بعد از هر تزریقی خود را نشان میدهد و موضوع نگران کننده ای نیست اگر زیاد ماندگار نماند.

ماندگاری فیلر و بوتاکس در زیر چشم

ماندگاری فیلر و بوتاکس در زیر چشم

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که ماندگاری فیلر و بوتاکس در زیر چشم چقدر است؟ بهتر است بدانید فیل معمولا تنها بین ۶تا ۹ماع ماندگار می ماند و بوتاکس نیز مدت ماندگاری آن تقریبا بین ۵ تا ۶ ماه می باشد. البته با رعایت مراقبت های بعد از تزریق میتوان این زمان را بیشتر کرد.

نحوه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

قبل از انجام تزریق بوتاکس چشم گربه ای لازم است در ابتدا درباره این روش زیبایی و درمانی اطلاعات لازم را کسب نمایید. سپس برای پیدا کردن پزشکی با مهارت و با تجربه اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه مطلوب از این روش زیبایی، بایستی در ابتدا هدف خود را از تزریق بوتاکس چشم گربه ای مشخص نمایید و برای پزشک خود شرح دهید.

جهت تزریق بوتاکس چشم گربه ای، بایستی قبل از تزریق به حمام بروید. در روز تزریق، از هیچ گونه لوازم آرایشی استفاده نکنید و در صورتی که داروی خاصی استفاده می کنید این موضوع را حتما با پزشک خود در میان بگذارید تا به عوارض جبران ناپذیری مبتلا نشوید.

قبل از تزریق اصلی بوتاکس، ممکن است پزشک برای تست در ابتدا مقدار کمی بوتاکس به شما تزریق کند تا از وکنش بدن شما نسبت به این ماده آگاه شود.

پس از این مرحله، پزشک جهت تزریق بوتاکس چشم گربه ای، نواحی اطراف چشم را ضدعفونی می کند و از ماده بی حسی جهت بی حس کردن این نواحی استفاده می کند.

در مرحله آخر، با استفاده از یک سوزن تزریق، ماده بوتاکس را در نواحی های مشخص شده تزریق می کند. هدف از انجام این تزیق، بالا کشیدن چشم ها و رفع چین و چین و چروک های این ناحیه ا

مزایا بوتاکس چشم گربه ای:

بوتاکس چشم گربه ای نسبت به جراحی های لیفتی، عوارض به مراتب کمتری دارد، به طوری که ایجاد زخم و خونریزی به همراه ندارد و در نتیجه بخیه خوردن نیز لازم نیست. تزریقات بوتاکس چشم گربه ای با استفاده از سوزن های مخصوص انجام می گیرد.

مواد بوتاکس با توجه به نواحی مشخص شده در صورت و چشم تزریق می شوند. در طی تزریق بوتاکس چشم گربه ای، نباید انقباضی در عضلات صورت و چشم پدیدار شود.

با این شرایط است که می توان به ایجاد چشمانی کشیده امیدوار بود. بوتاکس چشم گربه ای یک روش موقتی است که نیاز به تمدیدهای دوره ای دارد.

بعضی از مزایای این روش به شرح زیر است:

-دوران نقاهت نداشته و بلافاصله پس از خروج از کلینیک یا محل تزریق می توانند به زندگی عادی خود ادامه دهد.
-عفونت در این روش بسیار ناچیز است.
-این روش یک روش تهاجمی نبوده و برشی در پوست ایجاد نمی شود، عوارض پس از درمان نیز محدود است.
-رفع افتادگی گوشه چشم ها
-بر طرف شدن افتادگی دم ابروها
-رفع چین و چروک اطراف چشم
-برطرف کردن افتادگی پلک
-جذابیت چهره و افزایش اعتماد به نفس

تزریق بوتاکس چشم گربه ای چه قدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری این روش زیبایی به موارد و عوامل مختلفی از قبیل: کیفیت و نوع بوتاکس تزریق شده بستگی دارد. از دیگر مواردی که در میزان ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای تاثیر گذار هستند می توان به سازگاری بدن، شیوه و مهارت پزشک و… اشاره کرد. به طور کلی میزان ماندگاری تزریق بوتاکس چشم گربه ای، 3 الی 6 ماه است.

به این نکته توجه داشته باشید، برای مشاهده و نتیجه کلی این تزریق بایستی حداقل دو هفته صبر نمایید.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس چشم گربه ای

برای دریافت نتیجه عالی از روش تزریق بوتاکس چشم گربه ای لازم به رعایت نکات و دستورالعمل هایی هستید که این موارد عبارتند از:

  • جهت حمام کردن، تا 24 ساعت از گذشتن تزریق بوتاکس خود صبر کنید.
  • به مدت یک هفته از انجام ورزش و یا فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • به مدت 4 الی 5 ساعت از خوابیدن پرهیز کنید.
  • به مدت 1 هفته از خوردن و یا مصرف مشروبات الکلی خودداری نمایید.
  • برای فرم دهی بهتر چشم ها، ورزش هایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را انجام دهید.
  • در صورت احساس درد پس از تزریق بوتاکس چشم گربه ای می توانید برای تسکین درد خود از مسکن ها و یا کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از لمس ناحیه تزریق شده جدا خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت 24 ساعت خودداری نمایید.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای میرداماد





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: